möhippa!

Det börjar dra ihop sig till bröllop här i habo och än så länge har varken jag eller Jocke blivit sjuka så vi får hoppas på att det håller i sig!
Nerverna är iaf på helspänn här hemma och jag tycker det märks tydligt i skolan, för jag har nog aldrig kännt mig så ofokuserad som denna veckan, stackars lärare och skolkamrater!

I lördags var det min tur att åka på möhippa, riktigt kul var det och jag blev rörd över att det var så många som ville vara med, och bara för min skull. Tack alla för en helt underbar och fantastisk möhippa! Kände mig som en prinsessa hela dagen!
Vi började dagen på relaxen där jag fick bada med brudslöja på och allt hehe, efter det så åkte vi till make up store på A6 där jag blev sminkad utav en jätte duktig tjej efter det åkte vi hem till Emma och åt mat, spelade tjejkväll plus hade chokladprovning. Efter det åkte vi vidare till Huset där vi dansade hela natten lång!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0