will you marrie me?

Nu har äntligen inbjudningarna skickats iväg, och jag kan nu även här berätta att jag och Jocke ska gifta oss, som några utav er redan säkert listat ut!!
Bröllopet äger rum den 22 maj i habo kyrka, alltså samma kyrka som Oscar döptes i. Prästen vet jag inte vem det blir än men hoppas på att det blir samma som döpte Oscar eftersom vi redan har träffats plus att jag tycker han var jätte bra! 

Jocke friade till mig på alla hjärtans dag! Vilket var jätte mysigt och gulligt gjort utav honom, kärlek!
Så ni får räkna med mycket bröllopsprat här på bloggen nu!

 


Kommentarer
Postat av: s u b u r b a n. g i r l

ME LOVE!! (:

2010-03-07 @ 20:05:43
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0