sjukstuga igen.

Första dagen i skolan avklarad, och jisses vilken chock är ju ap mycket kvar att göra på endast tre veckor!! Hur ska jag hinna med allt? får typ börja arbeta både dag och natt...hm ja kommer nog vara ett vrak efter dessa tre veckor blääää!

Här hemma är det sjukstuga igen, inget roligt känns knappt som att Oscar hinner bli frisk mellan gångerna. Den här gången har ögoninflammation drabbat oss, eller jag Oscar. Inget roligt att se honom gå klia sig i ögonen hela tiden. Imorgon får det bli ett besök till vårdcentralen då vi ska kolla upp hans hosta som aldrig verkar ta slut.

Idag har jag och jocke iaf varit iväg och köpt kläder till både Oscar och självaste brudgummen och imorgon är det min tur att köpa klänning, ska prova den engång till för att sedan få den insydd och upplagd! Känns som att de stora pusselbitarna börjar falla på plats och att det bara är små detaljer kvar, väldigt många små detaljer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0