imse vimse spindel.

Bara en dag kvar nu på kursen och sista dagen firas så klart med en tenta! JIPPI! Måste nog ta och erkänna att jag inte gått in med 100% för att plugga till tentan. Eller rättare sagt så har tiden inte riktigt funnits för att kunna göra det om man nu inte räknar med nätterna... Och nu sitter jag här dagen innan och rå pluggar (precis som man inte ska) och för att få lite extra underhållning så har jag fångat en spindel under ett glas, är faktiskt lite fascinerad över att den orkar springa runt, runt varv efter varv utan att tröttna och inse att ingen kommer någonsinn släppa ut den dumma tröga lilla spindeln igen moahahaha....

Okej jag erkänner det här spindel plågeriet är i grund och botten ren och skär rädsla för att gå nära och ta i en spindel!! Kommer nog att få lite svårt att förklara för Oscar varför det är en spindel under ett glas mitt på golvet..hm kan väl inte med att säga att jag inte vågar röra den, vill inte föra över fobin på min son...klurigt det här minsann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0