drippdroppdrippdropp våren är på ingång.

Oscar sjuk och mamman nära ett stress sammanbrott, men du jag vet att det finns de som har det värre, och ändå kan jag inte låta bli att beklaga mig. Har tänkt på en sak just om hur mycket man ändå klagar över saker och ting typ som om att det skulle kännas bättre om man fick ur sig just dom orden som ligger och gnager i en, för att sedan märka att det inte gjorde någon skillnad....lustigt det där.

Ligger i sängen och fryser och känner mig allmänt uttråkad, utan för hör jag snön rasa ner från taket med dunder och brak, det är nämligen plus grader och sol idag inte illa det även om det är lite lustigt att det kan skifta så fort för inatt när jag var uppe så snöade det massor...

Ska nog ta med mig Oscar ut en sväng och leka när han vaknat, det är ju nyttigt med lite frisk luft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0