att vara nöjd med livet känns inte alltid lika enkelt.

Det här med bröllop kan vara sjukt jobbigt ibland, mycket att tänka på och många att ta hänsyn till! Jag är en sådan person som vill att alla ska vara lyckliga och trivas och för att uppnå det så måste jag vrida mig själv utan och innan ibland. Vissa beslut är sjukt jobbiga och ta och det är inget som jag hade önskat behöva ta.
Men jag får försöka ha slutmålet i sikte och tänka på allt roligt som kommer att hända, och försöka glömma de dåliga stunderna. Det är inte lätt när man ska göra flera personer nöjda.


Kommentarer
Postat av: s u b u r b a n.g i r l

det kommer att bli ett toppen bröllop och det är DITT bröllop (och jockes) det är NI som ska va nöjda. Ni ska inte ta hänsyn, utan det är "vi" som ska.. det är ju er dag! (:

2010-03-19 @ 17:40:38
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0