Genom att ta körkort slipper jag beställa nytt ID kort! En utav hundra fördelar med att ha körkort!

Vilken underbar helg det har varit, i fredags var det dags för invigning av piren där jag och tre eleganta bords damer åt en god middag. I lördags var jag, Oscar och Emma i stadsparken, stoooora lekparken som Oscar säger! Oscar trivdes som fisken i vatten och var helt slut efter en rolig och varmdag, mer sånt :)
Igår firade vi nationaldagen med årets första grillning, mycket gott!

Idag så tog jag tag i en sak som jag skjutit framför mig ett tag nu, nämligen det där med körkort! Känner verkligen nu att jag vill ha körkort och tänker lägga ner 100 procent på att ta det.

Steg 1: var naturligtvis och anmäla mig och jocke till handledarutbildning, done.
Steg 2: Öva, Öva, Öva under sommaren så att jag blir hyffsat säker bakom ratten innan jag kör med en körlärare.

Och sen är det bara och tuta och köra ;)

Kanske ska börja öva lite teori redan nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0