yes.

Äntligen besegrade jag han, han som var den äckliga sjukdomen som förföljt mig och härjat hela veckan. Den så kallade äckelpäckelkräksjukan är borta, borta med vinden och ska aldrig komma tillbaka igen!

Eftersom jag tillfrisknade och kände mig oerhört pigg imorse när jag vaknade, så dansade jag och Oscar glatt iväg till dagis och praktik, äntligen fick jag komma ut bland folk och frisk luft igen, även om det var lite väl blåsigt för min smak. Dansandes tog mig till praktiken där dagen flöt på i lugn takt. Det visade sig vara ett modernt fritidshem som hade WII och en slags tavla som man kunde använda som data!? har aldrig hört om det tidigare men lät ju himla bra iaf!
Jag tror att jag kommer att trivas kanoners på den här VFU:n också, härliga och glada människor som arbetar där och goa barn, perfect!

Nästa vecka är det sportlovs vecka, då kommer många roliga aktiviteter äga rum tillexempel, bowling, skridsko åkning, pulkarace och hör och häpna både mcdonalds och bio! inte helt fel!

Nu ska jag kika lite på let´s dance woho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0