sjukstuga.

Den här veckan har börjat med sjukstuga och det är Oscar som varit sjuk, ingen kräksjuka denna gången och tack och lov för det. Denna gången var det falsk krupp som gjorde sig påmind blandat med en snorig näsa. Men idag har äntligen hostan lugnat ner sig och han har inte varit lika rosslig i halsen, så imorgon blir det dagis för Oscar och praktik för mig. Kommer få ta igen sjukt mycket efter denna praktiken, inget kul alls!

Jocke och Oscar är för tillfället ute och skottar snö, vad annars liksom känns inte som att man gör annat än att skotta och skotta usch!

Nu ska jag ta och laga lite mat, får bli havregrynsgröt och smörgås med stekt ägg idag! inte det roligaste kanske men det är ungefär det jag känner för att laga idag.

Kommentarer
Postat av: s u b u r b a n. g i r l

ush denna snö... ja har så mycket o berätta om de konstiga mötet jag var på i dag.. haha!

2010-02-23 @ 21:34:10
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0