photosession

Har börjat en ny kurs nu med inriktning mot fritidshem, mycket roligt måste jag säga! Äntligen får jag läsa om det jag vill.

Igår var den bästa kvällen på länge, då jag och emma agerade fotomodeller för en kväll... riktigt kul var det även om det var nervöst i början. Har inte fått bilderna än, men snodde den här bilden från emma.


haha underbart, vänskap över allt annat! för att citera emma så var det här beyond bra.

Igår var jag uppe på topp och svävade runt, idag föll jag pladask ner i backen men det är så livet känns just nu ta varje dag som den kommer och gör det bästa av situationen.

Igår fick min syster komma hem igen efter två veckor av sjukhus vistelse i Linköping, idag är hon på väg dit igen. Tur att man får glada och lyckliga stunder emellanåt så att man orkar kämpa sig igenom de som riktigt tuffa.

Tänker på dig Therese och älskar dig!


Kommentarer
Postat av: S U B U R B A N G I R L

jaa i går kväll var BEYOND! (:



2010-02-04 @ 14:21:19
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0