jäkla ....!

Är fortfarande inte frisk, den lurades bara lite och fick mig tro att jag var frisk under ca ett halvt dygn! elakt! Känns inte alls roligt det här måste antagligen göra om praktiken iaf ta igen ett par dar vid ett senare tillfälle och det mina vänner känns inte alls roligt...
Ska ta och skicka jocke till apoteket och köpa lite medeciner, vill verkligen bli frisk! tänk vad härligt det skulle ha varit på praktiken idag, solen skiner och himlen är blå, lovley! blir så sugen på att åka skidor när det är sånt här väder.

Känner mig stressad med eftersom jag vill bli frisk så att jag kan gå till praktiken och inte behöva ta igen så mycket efteråt, och det gör väl inte det hela bättre direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0