hemlisar...

Fick ledigt från praktiken idag, eftersom min handledare var ledig och vi endast hade två barn till kl 12. Är som sagt på en väldigt liten skola, med få barn inskrivna på fritids.
Så hela veckan har egentligen varit väldigt lugn, nästan lite för lugn jag har nämligen inte kunnat göra några av mina uppgifter eftersom det inte en enda dag denna vecka har varit mer än tio barn. I vilket fall som helst så är jag ledig och ska nu sätta mig och börja planera en idrottslektion, tycker inte att det är så jätte roligt med idrott och särskilt inte det dom gör nu nämligen olika bollsporter men ska försöka göra det bästa av det iaf.

Ska hämta Oscar tidigt i dag för vi ska nämligen åka in till stan och träffa Therese och det ska bli kul för vi ska göra något riktigt roligt!
Längtar även tills imorgon då jag ska gå ut och äta med mina gamla arbetskamrater, ska bli jätte kul att träffa dom igen!

Vi har lite planer på gång här och mycket att tänka på och det kommer jag att berätta så småningom men än så länge är det lite hemligt!!

Ha en trevlig helg, det ska vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0