feeling good!

yes, duschen gjorde susen och jag är från och med idag frisk förklarad. Inget mera äckelpäckelkräksjuka och denna gången var första och sista gången som jag hade den punkt slut.

Ikväll ska vi fira detta med en pizza, jag har längtat efter en kebab pizza hur länge som helst så det kommer bli nice. Ska även gå och hämta lilleman så ska vi gå och köpa ett par nya inneskor till mig eftersom jag inte hittar mina gamla, måste ha glömt dem någonstanns..
Idag har jag skrivit en kort presentation utav mig själv och även klistrat in en liten bild i presentationen, tycker alltid att det låter lite halft som en kontaktannons när man skriver sådana men men hoppas min handledare blir nöjd när jag har med mig den imorgon.

På söndag är det alla hjärtans dag och vi har inget planerat än, när det gäller mig och jocke så brukar det inte bli så mycket heller, men kanske detta året att vi ska ta och hitta på något mysigt, jag skulle gärna vilja ha en spadag med massage, middag och kanske ett bröllop!? det skulle vara en helt perfekt dag tycker jag!

Nej nu är det dags för dagens lunch, nyponsoppa med mandelbiskvier mums!


Kommentarer
Postat av: s u b u r b a n.g i r l

ni skulle bara våga gifta er när jag inte är med...

2010-02-09 @ 19:16:39
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/
Postat av: Carolina

WHO'S BACK? CAROLINA, CAROLINA! Favoritbloggerskan är tillbaka på högvarv ;) Bloggen är under konstruktion, kika gärna inom och säg vad du tycker ♥



Svaren på frågestunden publiceras idag med! Annars blir det en massa underbara bilder och jidder med humor som vanligt! ♥ ♥ ♥

2010-02-10 @ 14:41:10
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0