beautiful day!

Ååhhhh det var så härligt på praktiken idag, det hände så mycket roliga och härliga saker och det absolut bästa som kunde hända var att det ramlade ner härliga vita snöflingor från himlen! Så jag har längtat efter dessa snöflingor, hur skulle jag kunna leva utan dess existens! Marken den nyplogade isen täcktes återigen med en läcker matta av pudersnö, de nyskottade taken blev återigen fyllda av snö men pricken över i:et blev när det än engång började droppa vatten från taket! Underbara ljuvliga vinter!

SKÄMT!

Avskyr denna snö som kostar kommunen flera miljoner att städa upp efter. Plus att den faktiskt gjorde så att jag trodde att jag missat sista bussen till Habo, trots att jag var i tid vid busshållsplatsen. Ringde till min sambo och beklagade mig som genast kom och hämtade mig. Men det visade sig att bussen istället hade varit 40 minuter sen!!! Kunde faktiskt inte jag veta och jag gick faktiskt och köpte en chokladbit till honom som tack...

Nu ska jag gå och väcka min kära sambo som har somnat inne hos Oscar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0