see you in blåkulla ;)

Skärtorsdagen drar mot sitt slut och jag har hämtat kvasten och drar! hehe nej men skulle ju vara ganska kul om man kunde dra iväg så där en snabbis på sin kvast!

Idag har jag och Oscar gjort besök nr 2 på vårdcentralen i och med att den eländiga hosta inte vill försvinna, förra veckan fick vi pencellin och Mollipekt. Pencellinen hjälpte mot öroninflammationen men hostan är kvar. Så nu har vi fått Bricanyl och en annan hostdämpande medecin. Vårat medecin skåp ser ut som ett lager av hostmedecin snart...

Tentan är avklarad och det kändes som att det gick hyffsat bra faktiskt så nu håller jag tummarna för godkänt! Nästa kurs tror jag kommer bli grymt rolig, då vi kommer att ha filmtema, musik och drama!!

GLAD PÅSK!!!!

Det ska vi ha iaf en lugn och skön påsk med lite trädgårdsarbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0