plus i kassan!

Denna helgen har defenetivt gått med plus, då jag har sålt två sängstommar och ett databord, känner mig otroligt rik just nu måste jag erkänna ;)
Kanske ska leta reda på mer saker att sälja, kanske ha det som en affärsrörelse hehe skulle va något!

Marie är nere i Sri lanka nu och min ring är beställd där nerefrån (sjukt mycket billigare än i Sverige). Ska bli riktigt kul att få se den, tänk att jag faktiskt nästan har designat den själv!

Bröllopsklänningen är nästa färdig nu med bara lite smådetaljer kvar, och vet ni nur är det snart bara EN MÅNAD KVAR  kommer att vara sjukt nervös den dagen i maj då vi ska säja ja till varandra.


Kommentarer
Postat av: e.golander

jag var ute i dag med. fast i dag sprang jag inte utan p-walkade elljusspårek. är du stolt över mig? (: det är synd att ni ska i väg på fredag.. saknar ju er.

2010-04-14 @ 19:56:41
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0