jäkla påhitt.

skriva loggbok efter varje föreläsning om vad man har lärt sig??! vem kom på den knäppa idén...bläää
Annars så verkar nya kursen vara helt okej tycker jag, inte så jätte mycket att läsa utan kursen lutar lite mer åt det praktiska hållet så det är gött!

Fick lite extra cash till sommaren idag med eller rättare sagt min deklaration kom nu idag så det blev klirr klirr i sommar kassa eller rättare sagt till altanbygget!

Nu ska jag ta och läsa lite och sedan vila är nämligen jätte trött idag, sovit jätte dåligt ett par nätter nu drömt massa konstigt om bröllopet och klänningen...det är så mycket som kan gå fel under en dag som man vill ska vara perfekt....

Kommentarer
Postat av: s u b u r b a n. g i r l

HAhaha men vad kul o skriva loggbok :P not! (: i morgon ses vi. blir nog ingen träning, måsta städa, damma, handla, fixa och sånt.

2010-04-08 @ 09:12:53
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/
Postat av: e.golander

hmm jag hoppas det.. men du vet ju han är, lägger mer fokus på det som INTE är bra =(

2010-04-12 @ 09:54:10
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0