Sitter i skolan

Äntligen har jag lyckats att få igång det trådlösa här i skolan, eller ja ska inte ta åt mig hela äran själv då jag gick till IT- enheten är på skolan när vi kom fram till vad felet var så var det en ganska så simpel sak som lösenordet...pinsamt!

Idag ska vi ha litteraturseminarie på Läraryrkets många ansikten är jätte nervös då diskutioner inte riktigt är min grej. Redovisa går bra tycker jag, men att sitta och diskutera en bok det är inte min grej helt enkelt. Får tvinga mig till att säga något helt enkelt!

Snart är det äntligen helg och den är efterlängtad vill jag lova, ikväll ska vi måla lite i huset, på lördag ska vi till ett par kompisar och på söndag blir det en sväng till mamma och pappa i Gränna. Så det blir fullt upp men skönt att kunna koppla bort skolan ett par dagar!


Kommentarer
Postat av: S U B U R B A N. G I R L

lycka till!! på seminariet.. kommer gå jättebra

2009-09-04 @ 12:02:02
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0