oj vad tiden går fort när man har fullt upp.

Snart fredag och en hel vecka har gått, alldeles för fort i mitt tycke hinner ingenting numera. Dagarna flyter samman och det enda jag hinner se är ord, meningar och böcker. På ett sätt vill jag hinna ta till mig det som står i böckerna och reflektera över innehållet, men tyvärr är det endast en önskan och som många har sagt till mig det är bara att genomlida första terminen vilket känns lite tråkigt då det är det här jag verkligen vill.

Imorgon är det, det andra litteraturseminariumet och jag hoppas det kommer gå bra. Fick kompletera lite på förra veckans seminarium vilket har gjort denna vecka väldigt stressig. Dels så försvann det en hel dag i måndags och i tisdags försvann det också en hel dag. Men i onsdags var det hård plugg vill jag lova satt på bibblan i jönköping till kl halv sex och pluggade.

Idag blev en kortare dag då Oscar bara var på förskolan till 13.30 och efter det gick vi upp till huset och åt äpple och plockade rönnbär, mysigt!

måste nog sova nu men ha en trevlig helg om vi inte hörs innan dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0