me, myself and my new phone.

Yes nu har den kommit, min nya kära ägodel LG- arena loveli... Tror jag, har nog inte fattat alla funktioner än men det kommer väl med tiden.


Igår var jag jätte duktig måste jag säga, skrev tenta (gick sådär tror jag), efter tentan hämtade jag Oscar på dagis och sen var vi ute och lekte hela eftermiddagen, mys!
När Jocke kom hem skjutsade han upp mig till huset där jag målade hela taket själv! får hoppas att det räcker med att måla 2ggr för jag kommer då inte ställa mig att måla taket en gång till.

Ihelgen blir det mera målning men mest för jockes del, för jag och oscar ska till torget i morgon och leta efter blommor, då mina här hemma bara dör på nåt mystiskt vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0