.

Shit vad mycket jag har läst idag, jag hoppas bara att det mesta har fastnat. Blev hemma plugg idag, skulle egentligen ha varit i skolan med några ur studiegruppen, men missade bussen in till stan så då blev jag så irriterrad att jag bestämda mig för att sitta hemma och läsa. Så nu har jag gjort klart veckans uppgifter vilket känns skönt, hoppas bara att jag har gjort rätt.

Igår var jag i skolan hela dagen, på förmiddagen hade vi en föreläsning, mitt på dagen hade vi grupparbete och på eftermiddagen hade vi gruppredovisning. Jag överlevde faktiskt första redovisningen utan större dramatiska händelse vilket kändes bra.
Sen eftermiddag spenderades med kära Emma, Clara och Widell nice nice!

Imorgon är jag ledig hela dagen, så då får det bli en mys/tvättdag för mig och Oscar (:

Kommentarer
Postat av: S U B U R B A N. G I R L

Du är så duktig som pluggar så flitigt..!! (:

och tack, vi är båda så fina i våra mjukisdresser här på jobbet o alla är så AVUNDSJUKA på dem. hahaha!!

2009-09-02 @ 15:24:36
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0