barnens dag!

Idag är det barnens dag här i habo, vilket jag och Oscar naturligtvis har firat. Vi började med att gå och köpa färg och jag gjorde det minsann inte lätt för personalen hihi, då jag inte hade riktigt koll på hur mycket färg jag behövde och inte visste hur många och långa listerna var som vi skulle måla... Men vi kom fram till att det alltid går att handla mer färg om det tar slut.
Sen gick vi till habo "centrum" där var det barn vill jag lova, kryllade av både stora och små! Oscar fick en ny leksak en lastbil som hade en bil på flaket, mycket rolig tyckte Oscar, sen gick vi vidare till en brandbil och det tyckte Oscar var jätte spännande han vågade till och med klättra upp i brandbilen, fast bara en liten stund sen blev det läskigt.
Sen fick oscar syn på en hoppborg så då var vi tvugna att gå dit, och där hade han jätte kul, synd bara att dom äldre barnen inte visade någon hänsyn till dom små men men...Efter det gick vi och köpte lite fika som vi har fikat här hemma och nu sover lillplutt så gott i sin säng.

Resten av dagen vet jag inte vad vi ska göra, ska iaf gå till en lekpark i eftermiddag och sen får vi hoppas att Jocke kommer hem, inget roligt att vara själv hela lördagen.




Stooor brandbil tyckte Oscar när han fick se den!

Kommentarer
Postat av: Marie

Liten söt kille o en stooor brandbil

2009-09-27 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0