banken, explosioner och lite annat.

ojoj ni skulle ha varit med här hemma igår, katastrof! TVn sa BOOOM! och allt blev svart...Som tur var har vi min gamla tv i källaren. Så den fick Jocke springa ner och hämta eftersom detta givetvis skedde precis innan the bachelorette började.
Så nu är det bara att se sig om efter en ny Tv...lite typiskt eftersom det är det sista jag vill lägga massa pengar på just nu men men.

Idag har Oscar fått sin 18månaders spruta lite i efterhand, men det gick jätte bra. Skrek det gjorde han så klart men det gick över ganska fort när han fick gå iväg och leka. BVC tanten tyckte att Oscar var en jätte duktig kille när jag berättade om hur duktig han va på att gå på pottan, stoltaste mamman i världen!

I eftermiddag ska vi till banken!!!! massa pengar ska vi göra av med...lite nervös är jag allt. Sen efter det så ska Britt och Claes komma och hämta kräftor av oss, vill säkert ha en kopp kaffe innan dom åker vidare till Skärplinge! måste nog ta och dammsuga innan dom kommer vill ju att det ska vara fint när man får gäster.


Oscar klappar bää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0