Avstigning Habo

Min första kväll på akademin är avklarad...eller jag var typ mest en outsider på BC- intagningen. Men nu har jag iaf sett hur det går till lite iaf. Hade väl inte sådär jätte kul i och med att jag typ inte kände någon eller ja emma och julia kände jag ju och det var inte så dåligt det..
Åkte hem med ett bussen och fick trevligt sällskap på bussen hem, fick även i uppdrag att väcka honom när vi närmade oss habo!

Idag är Jocke och hans farfar i huset och grejjar, var uppe en sväng jag och Oscar och kikade lite och då hade dom fått ner skåpet och vilken skillnad det blev, mycket ljusare.
Idag åker även mamma och pappa utomlands är bara lite avis....
Fast i eftermiddag ska vi faktiskt till Therese och Alexanders lägenhet och det ska bli riktigt kul att se hur den ser ut, har ju bara sett den på bilder än så länge. Jag och Oscar får väl hjälpa till att packa upp ur kartongerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0