super suss, strikes again!

Idag har jag gått och blivit med hus...eller ja egentligen så är det väl banken som äger huset och jag är mest skuldsatt....men lycklig iaf!

Några "hundra lappar" fattigare men är snart på väg in i mitt riktiga hem, feels good! Idag hade motorik och utveckling i skolan, vi var alltså i idrottshuset och lekte lekar och hade samarbets övningar! Gick ju galant må jag säga vårt lag var ena riktiga lirare....:) Vi fick prova på att kasta är påsar upp och ner, lyfta en basketboll med hjälp av hopprep och spela badminton utan att se sina motståndare, låter kanske lite knepigt men super suss som man ändå är så gick det kanon!

Imorgon är en dag som Oscar längar väldigt mycket efter, fast han vet inte om det än bara. Vi ska nämligen åka till mormor och morfar och träffa kusinerna Nisse, Pelle och Olle. Så imorgon blir det kusin häng för våran del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0