snö o slask

oj oj oj snön är redan här, hur ska denna vinter sluta? tja egentligen vet jag svaret på den fråga och det är ju slask, slask och åter slask inget vidare tycker jag.

Idag har jag varit i skolan hela dagen med mina kära studigruppsmedlemmar eller ja några utav dem iaf. Vi kom en bra bit på vägen och har bokat en tid för intervju. Det känns bra att få det gjort så att vi kan koncentrera oss på den kommande tentan. Innan jag blev hemskjutsad av en klasskamrat så svängde vi förbi MIO där jag köpte en dörr matta som jag nu i efter hand kom på att jag måste byta. Den är nämligen röd med en stor stjärna på och kom på att detta kommer skära sig ganska så rejält med tapeterna i "stora" hallen. Får nog åka och byta till en beige.

Nu ska jag ge mig ut i rusket och hämta lilleman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0