tom.

känner mig tom just nu, tom på ord, tom på känslor helt blank inombords. Försöker vara stark för dom som behöver mig . Allt annat får komma sen just nu är det fokus på min älskade syster, hennes välmående och att vi ger henne trygghet det är det enda som betyder något just nu.

Befinner mig i Vadstena hos min faster, man och kusin man känner sig omtyckt här, det finns glädje här även fast allt är skit. Tack alla ni som bryr er om oss, tack alla ni som bryr er om Therese hon kommer att behöva oss alla för att orka ta sig igenom detta, hon kommer att behöva er för att vi tillsammans ska orka hjälpa henne att bygga upp allt igen. Det som har hänt är så fruktansvärt grymt som ett slag i magen, luften bara försvann på två sekunder. På två sekunder rasade hela världen samman i tusen bitar. Men allt kommer gå bra, det måste gå bra för det finns inget annat alternativ för vi älskar dig therese så oerhört mycket. Nu orkar jag inte skriva mer mina händer darrar, tankarna flyger runt i huvudet och magen åker som en bergochdalbana mellan illamående och frustration.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nee det finns inget annat alternativ, inget alls!!! finns här 24/7. o jag vet att hon kommer fixa detta.. hon är stark..

2009-05-07 @ 22:30:18
Postat av: ellinora

hjärtat då! jag har ingen aning vad som har hänt, ändå får jag en klump i magen. det må vara så att vi ses och hörs alldeles för sällan, men jag tänker på dig. - med värme.

2009-05-08 @ 08:26:21
URL: http://mersol.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch och fy, hoppas att det inte är något allvarligt och att din syster snart mår bra igen!! Känner inte dig men tittar in här ibland, tycker det är en underbar blogg. Jag håller tummarna för tvillingen! Kram

2009-05-08 @ 09:44:24
Postat av: Anonym

Vad har hänt?



Hoppas allt ordnar sig!

2009-05-08 @ 14:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0