lite nere idag, but hey tomorrow is another day

Har varit ledig i ett par dagar nu och det är ju alltid skönt! Igår var jag hos tandläkaren som berättade att jag antagligen måste ta bort visdomständerna, snyft. Hatar verkligen tandläkare dom ger mig alltid dåliga nyheter och så gör det så sjukt ont att få bedövning. Senast när jag satte in mina skruvar så fick jag lite lugnande innan han gav mig bedövning får se hur det går den här gången om det blir något, hoppas inte men med min tur som kommer jag nog behöva det.

Idag sitter jag och väntar på ett samtal från neurokliniken här i jönköping. Fattar egentligen inte vad det är vi ska prata om det är väl bättre att ge mig en tid till röntgen så att man kan få det överstökat.
Fast bättre med ett samtal än att vårdcentralen ska skicka en remiss för då kommer det ta åratal innan jag får någon röntgen överhuvudtaget. life is wonderful.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0