fredag idag.

allting känns bara så hopplöst ibland, vill vara snäll och hjälpa till men så blir det bara fel. Kanske ska sluta bry mig om andra och bara tänka på mig själv? Fast jag vet att det inte kommer funka, jag är inte sån som person utan jag vill att alla ska trivas och må bra. I morgon blir det en sväng till Linköping för att träffa min älskade therese igen, saknar henne.

En hel vecka har gått sedan allt vändes upp och ner, jag tror inte att jag har lyckats vända livet uppåt igen utan det pendlar lite fram och tillbaka. Just nu känns allt skit och jag har lust att skita i allt vill helst bara sitta och stirra rakt fram. Men i sådana här stunder är det bra att Oscar finns (eller ja det är ju alltid bra) men man måste ta sig själv i kragen för Oscar behöver mig oavsett vad som händer runt omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0