.

vet att många undrar vad det är som har hänt, men av respekt för therese så kommer jag inte skriva det här. Dom som behöver vet om det.

Är hemma igen nu efter ett par dygn uppe i linköping, Therese och pappa är kvar och hon kommer förmodlingen få stanna över helgen. Jag trodde att det skulle vara skönt att få komma hem, men det är det inte för nu har man noll koll på vad som händer egentligen skulle jag vilja dela mig i tre personer, jag vill vara hemma med Oscar, jag vill vara hemma hos mamma och stötta henne och jag vill vara i linköping hos therese. Så som ni förstår så har jag ett dilemma. Men imorgon kommer jag nog åka till Linköping igen över eftermiddagen bara.
Har inte så mycket mer att skriva ska jobba om en stund.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag förstår absolut! Hoppas hon mår bättre snart och att du finner lugnet och hittar ett sätt att "dela på dig" utan att känna dig stressad!

2009-05-12 @ 16:50:42
Postat av: ellinora

hjärtat då! klappa lite på henne från mig.

du vet att hur förjävliga saker än är, så kommer de bli bra tillslut. allt måste alltid bli bra.

2009-05-13 @ 10:26:07
URL: http://mersol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0