efter regn kommer solsken??

I helgen har jag varit hos Therese, den 3e och förhoppningsvis sista operationen gjorde dom i lördags. Operationen gick bra tyckte läkaren, så vi hoppas att det blir ett slut på detta snart. Man vill börja blicka framåt igen, inte bara leva i nuet.

Idag har jag klippt Oscar mycket vackert vill jag lova! vi hade en riktig mys morgon tillsammans och det behövs verkligen! tyvärr så förstördes dagen när jag kom till Oscar dagis där fröknarna berättar att dom ska stänga verksamheten efter sommaren!!!! vill verkligen inte ha Oscar någon annanstans vi trivs så bra där med världens underbaraste personal. skit också...
måste iväg o jobba men har verkligen ingen lust till det bara en massa motgångar..efter regn kommer solsken??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0