äntligen fredag!

säger jag som bara jobbat två dagar denna vecka, i måndags och idag. Har varit ute i det fina vädret nästan hela dage underbart vilket härligt jobb man har, fast idag hade jag keps och långärmat på mig så att jag inte skulle bränna mig igen. Men visst är det skönt när alla är lediga och man bara kan vara, inga tider att passa på!
När jag kom hem från jobbet hade Jocke redan börjat med maten, grillning stog på menyn riktigt gott! Det tyckte Oscar med som fick grillade hamburgare istället för kött. Resten av kvällen blir lugn, Jocke har åkt iväg för att hjälpa en kompis med hans bil och jag ska sätta mig framför tvn om en stund eller så går jag ut på balkongen och läser en bok.

Imorgon ska vi åka en sväng till stan, jag ska lämna tillbaka ett linne som var jätte stort trots att jag köpte en small! måste ha varit felmärkt. Sen ska vi möta min syster i stan som ska följa med oss hem och sova här. Gissa vem som är över lycklig? Oscar så klart! vi satt och pratade om Therese och jag berättade att hon skulle komma och sova här hos oss. Och så frågade jag Oscar vart ska Therese sova då? då pekade han på Jockes plats hehe så jag antar att Jocke får ligga på soffan i morgon kväll :)

Igår var jag ute och gick en sväng med Lina, det var ett tag sen vi gjorde det men det behövs verkligen bara gå och prata lite skit och skratta! måste försöka med att vi gör det en gång i veckan iaf! 

Jag älskar min familj så oerhört mycket, de är dom bästa och finaste som finns!

trevlig helg allesammans!!

vacker bild va! tagen av lena och marre när dom var i thailand.

Kommentarer
Postat av: ellinora

du verkar må bra. det gör mig lycklig.

2009-06-02 @ 14:28:35
URL: http://mersol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0