söndag

helgen har verkligen gått fort! Fredagen var händelserik med after work på john bauer hotel som var skit!! Män som hatar kvinnor var verkligen jätte bra, spännande även fast man läst boken.
Efter filmen så gick vi och käkade, missade bussen så vi fick vänta på 23 bussen. Missade även den bussen eller missade och missade vi fick inte åka med den eftersom det saknades 50 öre på mitt busskort och jag fick inte lägga till 50 öre kontant. Irriterande!
Så jocke ringde till en kompis och frågade om han kunde komma och hämta oss för nästa buss gick inte förrens kl 01 kändes inte alls roligt att vänta 2 timmar till...men vi fick oss en bra promenad, vi gick från juneporten till netto!!

Igår bakade vi bullar mums!! också var vi ute och gick en sväng i det härliga vädret. Lördag kvällen slutade vid 20.30 då jag gick och la mig och sov helt slut var jag med tanke på att jag bara fått ca 5 timmars sömn natten innan!

Idag tar vi det lugnt, har städat och tvättat lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0