söndag hela veckan...

hehe nej inte riktigt, mest bara att jag varit upptagen, jobbat sent de flesta dagarna plus att det trådlösa internet slutat funka, och då kan jag inte sitte i soffan framför datorn utan måste sitta i sovrummet. Hur osocialt är inte det? när man jobbat en hel dag och sen sätta sig i sovrummet med datorn i knät istället för att umgås med min familj? nej inte så kul!

Men idag så börjar jag inte förrens kl13- 16.30 så det blir en kort dag. Ikväll ska jocke och pappa iväg och titta på den nya clintan filmen vad nu den hette. Vad är det som händer egentligen SNÖ??? nu hade ju våren kommit och jag har till och med investerat i en ny skinnjacka lovely!!! och så kan jag inte använda den för att det ska vara vinter usch o fy!

Oscar gör stora framsteg i språk och tal nu, han kan säga där och titta och så härmar han en hel del nu, så jag tror inte det dröjjer så länge tills det poppar ut fler ord.


Kommentarer
Postat av: em

åh skinnjacka..nice nice!! (:

2009-03-24 @ 12:21:02
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0