mysdag med Oscar

Idag har vi mysdag jag och Oscar, första gången vi är själva en hel dag på flera månader. Har inga planer för dagen utan tar det lite som det kommer. Just nu sover oscar och sen blir det käk och efter det går vi nog ut en sväng!

Är hemma resten av veckan eftersom jocke började jobba idag och sen nästa vecka är det dags för inskolning, hjälp vad tiden går fort, nästan för fort. Men jag tror att det kommer bli jätte bra på förskolan, Oscar är inte så reserverad för andra människor nu. Vilket han var när han var lite mindre då illtjöt han så fort någon annan än jag eller jocke höll i honom. Det var faktiskt en ganska jobbig period och just då kändes det som att det aldrig skulle försvinna. Men som tur är gick det över, och han blir alltid glad när han ser andra barn!

Imorgon ska vi på en liten utflykt, vi ska nämligen till rosenlundsbadet och bada vilket Oscar kommer att älska!
Och på torsdag ska jag på bio woho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0