jag är en målare.

ja varför inte byta inriktning bli målare kankse? sätta lite färg på världen!

Det är iaf vad jag har ägnat dom senaste kvällarna åt, just att måla kanske inte så mycket färg utan mer siden grått men fint blev det iaf!! Har även satt upp en vägg dekoration i från IKEA mycket fint må jag säga!


bilden blev åt fel håll men ni kanske ser ändå!


Oscars nya mössa!

Idag var vi och lekte i en lekpark, när vi hade varit där en stund så kom det ett dagis dit och lekte med, barn i Oscars ålder. Det tyckte Oscar var riktig roligt han gick och skrattade och pekade på dom hehe... Så han ville absolute inte gå hem och äta mat. Härligt väder idag med ritktig vår känsla fick jag så jag tog på mig mina nya jeans leggings och en ny rosa klänning!!! Hoppas det blir sånt här väder hela veckan. Kanske blir en tripp till stadsparken idag om vädret håller i sig. 

Kommentarer
Postat av: maria och olle

Hej,

idag är vi lediga, det är toppenskönt! Vi har gjort en inte-nudda-golvet-bana, undra om Oscar skulle klara den? Den är nog för svår tror Olle. Nästa helg ska vi till mormor och morfar, då kan vi kanske träffas?

Kramar från Olle och Maria

2009-03-06 @ 10:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0