Stadsparken.

Igår när vi var på stan hände det något roligt, en tjej kom fram till mig och therese och berättade att hon kom från klicks sommarturné, hon undrade om hon fick ta ett kort på oss till deras blogg där man kan rösta på dagens outfit!! Så alla ni som känner mig måste givetvist gå in och rösta på mig då jag kan vinna en kamera!! klicka här för att rösta! och jag kommer bli grymt besviken om ni inte röstar!


På förmiddagen åkte jag, jocke och oscar till stadsparken, oscar blev helt till sig när han så lekplatsen! började hoppa och skratta hihi kul att göra lill killen glad! efter en lite stunds lekande gick vi ner till ankorna och tittade på dem vilket oscar tycker va väldigt roligt! När oscar hade jagat dom stackars ankorna klart gick vi vidare till hästarna och getterna dom var också intressanta men inte lika intressanta som ankorna! Resten av dagen har varit lugn och skön. Vi gick till oscars gamla förskola och hämtade hans saker. Vi fick även med oss en pärm med massa kort på oscar och jag tror att vi redan har tittat i den en miljon gånger! Han gillar verkligen att titta på sig själv!

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder från veckan!

emma och therese solar!


oscar vill inte bli bränd.


jocke och oscar på väg till stadsparken.


Oscar tittar på ankorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0