stranden!

idag ska vi åka till stranden!!! äntligen är sommaren här och bloggen hamnar lite i skym undan. Jocke har åkt in till staden för att köpa parasoll. Precis när jocke åkt så ringde emma som också ville följa med, då sa jag men ring jocke så kan han plocka upp dig. Då börjar det ringa i jockes telefon som ligger kvar här hemma!!! så det var lite dumt men men kommer fler fina dagar då vi kan åka till stranden tillsammans.

Midsommar har varit super bra, hela familjen var samlad hos mina föräldrar i gränna med alla inräknade var vi 16 pers. varav av barn 6st! Vi blir många när vi samlas allihopa. Kul var det men måste erkänna att man var lite trött i söndags kväll! I måndags var jag och therese och våran syster Lena som bor i söderhamn på stan. Vi hade jätte trevligt, skönt att kunna ta det lite lugnt och bara sitta ner o prata.

Fick ett samtal från therese precis, ett bra samtal dom hade ringt från Linköping och berättat att tumören var godartad, så nu har en stor tung sten lyfts bort från axlarna! Nu är det bara mina resultat från röntgen vi väntar på innan vi kan lämna allt bakom oss.

have a lovley day, I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0