Stadsparken.

Äntligen har jag fått mina oriflame produkter, har provat ansikts rengöringen, ansiktcremen  och en liten tub som man ska använda på ojämnheter. Måste faktiskt säga att det verkar vara riktigt bra grejjer, känner mig super len! har även fått hem katalogerna nu så vill ni kika på några produkter så hojta till!

Idag har vi varit iväg på utflykt hela dagen, förmiddagen spenderades på arbetsförmedlingen vilket var mindre roligt. Lyckades inte få någon barnvakt åt Oscar så även han har nu besökt ams för första gången i sitt liv och jag hoppas för hans skulle att det var den sista.
Therese, jag och Oscar promenerade vidare ner till piren och ut lunch där hos Lotta, riktigt god lasagne!
Efter lunchen åkte vi vidare till stadsparken där vi spenderade två glädje fyllda och soliga timmar! Oscar har nog provat alla rutschkanor nu, provat gunga på alla gungor, försökt att klättra upp på alla lekställningar och blev dessutom väldigt frustrerad när han inte kunda komma upp...inte lätt att vara liten ibland.
Fast efter två timmar utav ank-jagning, springande och busande så var han helnöjd och vi kunde gå därifrån utan protester.

Efter en heldag borta så är det skönt att komma hem igen och bara ta det lugnt, i morgon kommer bli en lugn dag då vi ska tvätta lite och bjuda Marie på lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0