semester!

Första semester veckan för Oscar är nu påbörjad, härligt att vi fick fint väder också! Idag har vi varit och lekt i en lekpark och till Oscars lycka så var det andra barn där med. Alltid lika spännande.
Idag har Oscar en riktigt trots dag ingenting är som det brukar känns det som, som tex idag när han skulle sova middag då vägrade han att ligga still så till slut var jag tvungen till att hålla han i famnen och gunga fram och tillbaka innan han somnade. Hoppas resten av dagen går lite smidigare.

Måste bara berätta en rolig sak som hände igår eller ja det hände många roliga saker igår, bland annat så köpte jag en mini dator!!! men det var inte det jag skulle berätta om. Utan jag skulle berätta om igår kväll när oscar hade somnat så satt jag och jocke och installerade nyadatorn och routern, då kom Oscar vinglandes i hallen med två nappar i handen och helt jätte trött så lyfte jag upp han och då somnade han på en gång igen hehe sötnöt!

Ha en bra dag!!kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0