jag känner en som är förkyld och lägger näsan i blöt.

Idag har jag varit på MR röntgen vilket gick mycket bra, inga otrevliga incidenter alls..ja eller om man nu inte räknar med att klä av sig till endast underkläder och blåa tosser på fötterna och åka in till stan utan smink så gick det galant!

Oscar fick äta lunch med mamma plus arbetskamrater vilket uppskattades från båda hållen. Efter sjukhus besök gick vi till a6 så att även jag skulle få mig lite mat efter det gick vi till en lekpark. Där träffade jag en annan mamma som var väldigt pratglad, jag är väl mer åt det tysta hållet hehe men det är väl bra att man är olika. Dagen avslutades med middags besök av therese och hennes Alexander, mycket trevligt! ett stiligt par dom där två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0