en kossa med glass!

Igår hade oscars förskola lite sommaravslutning, vart sommaren tog vägen vet jag ej eller jo den måste ha blåsit bort för det var svinkallt! Eftersom vi skulle ha lite picknick med oss så var jag tvungen till att gå och köpa en lite picknick väska, jätte fin var den!
Men som jag misstänkte så hade Oscar ingen ro till att sitta still han ville hellre leka, han åt inte så mycket men roligt hade han. Huvudpunkten var självklart när en kossa kom på besök och bjöd på glass! vilka stora ögon lill killen fick då och han vågade till och med gå fram själv och hämta glassen. Stolt som tusan blir man! tog massa fina kort men kommer inte lägga upp dom här eftersom oscars kompisar är med på bild.

Idag ska jag åka in till stan och träffa emma, får se vad det blir måste iaf titta på ett par sandaler. I eftermiddag ska jag träffa Lina vi ska fika lite! Imorgon och på fredag blir det jobb.

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Puss o kram och tack för den fina teckningen

2009-06-08 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0