Onsdag

Va och klippte mig igår och blev super nöjd! tog inte så mycket på längden men klippte upp det en hel del, så skönt nu känns håret mycket lättare igen. Efter klippning så åkte jag, Oscar och Jocke och köpte en sopbil åt Oscar har nog aldrig sett han så nöjd någongång faktiskt det syntes på han att han blev glad! Så imorse satt vi i sängen och lekte med sopbilen, härlig morgon!
Har faktiskt varit duktig idag med, då jag givetvis fortsatte med min regelbundna träning och gjorde situps och rygglyft. Tyvärr så hann jag inte cykla så långt idag för vi skulle träffa Lina och Anton och det är ju faktiskt mycket roligare! Så idag cyklade vi till leksaks affären och sen till en lekpark. Oscar gillar Anton mycket och det märks för han pratar om honom ofta och idag så kramade han Anton!
En annan person han pratar mycket om är kusinen Olle, direkt han tar på ett par strumpor som han vet har fått ärva utav Olle så säger han Olle och så fortsätter det så resten av dagen så det blir lite upprepningar varje dag då man får svara samma sak, men det är roligt att han kommer ihåg Olle så väl även fast det inte blir så ofta man träffas.


Oscar sitter och njuter i solstolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0