Och idag blir det fika!

oj vad veckan har gått fort! det är ju redan torsdag och idag så kommer Lina och Anton på besök. Det ska bli roligt tycker både jag och Oscar fast jag tror nog att Oscar kommer tycka att det är extra roligt för han har gått och pratat om Anton hela förmiddagen! Vi får väl se hur det går med att dela med sig av leksakerna hmm har börjat bli lite känsligt det där eftesom han tycker att alla leksaker är hans...

Imorgon eftermiddag så ska jag, Emma och Therese gå på sminkkurs ska bli så himla roligt tycker jag och sen på kvällen så ska vi grilla lite kommer nog bli en toppen dag!

Nej nu måste jag ta tag i att putsa ett fönster eftersom det är en fågel som har skitit på det...inte så fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0