vigseln.

Nu är vi hemkommna från ett fint, vackert, roligt och kallt bröllop! När vi lämnade Örebro stod mätaren på -18 grader tur att det sjönk desto närmare habo vi kom!

Det finns så mycket att berätta från bröllopet, så mycket roligt, så otroligt vacker Maria var. Men jag tror att det inte går att göra minnena rättvisa genom att skriva ner dom här. Så lite kommer jag självklart berätta och bilder kommer att visas, men resten håller jag för mig själv!

ALLA mina syskon var där och att få träffa dom alla på en och samma gång är väldigt ovanligt då vi är utspridda över hela Sverige, från Söderhamn ner till Blekinge. Och bara det var ju lycka!


Innan vigseln i kyrkan.


Under vigseln.


Utanför kyrkan, ris och rosenblads kastning.


Vrålåket.


En vacker vinter brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0