trött.

Att börja jobba är verkligen jätte roligt, men när ska man ha tid till att träffa alla? På eftermiddagen när man kommer hem så hinner jag ställa mig och laga mat, leka med Oscar och sen är det dags att börja med kvälls och natt rutinerna. Sen sover Oscar och om Jocke är hemma så pratar vi lite och sen glor på tv.
Men när har man tid för vänner? på helgen har man fullt upp känns det som, men det handlar väl helt om att pussla med tiden och att få allt gå ihop.

Idag har Oscar och Jocke varit i skogen och gått lite och jag har jobbat mellan 8.30-16.30, i morgon jobbar jag mellan 7.30-15.30.  Är fortfarande kvar på samma ställe som jag varit hela veckan skulle egentligen vikarierat på en annan förskola idag, men så ringde dom och bad mig vik. på samma ställe som innan eftersom hon fortfarande var sjuk.
Jag hoppas fler blir sjuka hehe.....

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja, där måste det verkligen vara så att alla känner alla :P

2009-01-15 @ 20:33:39
URL: http://likeajosephine.blogg.se/
Postat av: em

hehe jag vet, i bland är de hilma svårt att få tiden att gå ihop!!!! vad har du för planer i helgen då? puss

2009-01-16 @ 11:52:54
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0