Pulka.

Idag har vi varit och åkt pulka, alltså har det kommit snö här med! Inte så mycket men tillräckligt för att kunna åka pulka. Oscar tyckte det var jätte kul och skrattade varje gång han åkte ner, och tänk vilken tur han har som får bli dragen upp för backen med, lyx!

Jocke har precis åkt iväg för att jobba lite extra på brogårdsand. Det har jag nog glömt att skriva om här att jocke är nu mera pappaledig då det var meningen att jag skulle ha börjat jobba nu i januari men eftersom livet aldrig blir som man vill så är jag nu arbetslös. Ringde till vikariepoolen idag så jag ska dit på fredag och skriva lite papper och sånt.
Så jag får hoppas på att det blir många sjuka nu till våren så att jag kan jobba mycket hehe.....

Ikväll kommer det en och kollar på våran lägenhet, jag hoppas den personen tar lägenheten så har vi ett mindre bekymmer att tänka på.

Kommentarer
Postat av: wdl

hej! klart vi ses på lördag =D

2009-01-07 @ 13:44:11
URL: http://wdl.se
Postat av: tess

klart snyggaste bilden på jocke:) lycka till på fredag, världens bästa syrra!!!

2009-01-07 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0