en morgon procedur.

Tänkte bara berätta om en lite procedur Oscar har för sig innan jag ska gå till jobbet!

Är han vaken så är han alltid med mig och tittar på vad jag gör och vill hemskt gärna vara med och pilla på allt också, särsklilt mitt smink.
När jag säger till han att nu ska mamma gå och jobba då går han och pekar på mina skor och sen går han fram till dörren och pekar på den. Så säger jag får mamma en puss? då lutar han fram huvudet så man kan pussa honom. Sen så vinkar vi hej då och stänger dörren. Och sen tittar han alltid i brevinkastet! Så söt är han och likadant varje morgon!

Annars så rusar dagarna fram har fårr ännu mera timmar på samma förskola, och jag trivs jätte bra! Och nu är det bara två dagar kvar tills vi ska flytta!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0