Bröllop och mamma bekymmer.

Imorgon ska vi i väg på bröllop i Örebro, och med vi menas jag och Jocke. Oscar får bo hos farmor och farfar när vi är borta, han kommer trivas jätte bra det är jag säker på. Men så är man ju sådär lite halv fjantig och tror att jorden kommer gå under om jag lämnar Oscar för en natt...kommer sakna honom till tusen!

Bröllopet kommer bli vackert och fint som dom har planerat och fixat inför denna dagen, så kan inget bli fel!
Det är nu inte bara min syster Maria som haft det stressigt i dessa bröllops tider utan även min kära mor som har letat klänning och skor med tillbehör! och tro mig det har tagit sin tid. Men vad fina dom kommer att vara både min mamma och Maria! och alla andra också givetvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0