Äntligen fredag, och ikväll blir det fredagsmys.

Gomorgon allihopa, allt bra?
själv sitter jag i skolan, tidgt idag men sista dagen innan jul är det värt att läga lite extra krut på särskilt när det står redovisning på shemat. Jag gillar ju inte riktigt det där med redovisning, är inte min grej att stå framför en massa vuxna människor och redovisa. Det är en helt annan sak om man står framför barn och pratar då infinner sig ingen nervositet överhuvudtaget.
Kanske med tiden att jag vänjer mig vid att stå framför folk och prata lika så att jag vant mig vid att stå och prata inför en massa barn.

Idag när vi kom till oscars dagis hade dom satt upp en skylt om att det gick magsjuka där nu, bläääää det vill vi inte ha såhär före jul. Men det är sista dagen idag för oscar med innan det blir jullov så jag hoppas att han klarar sig.

Bara en timme kvar nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0